torsdag, november 06, 2008

Fas 3

Var hos läkaren idag och tog blodprov, sänkan och CRP...allt var ua, dvs att jag har ingen infektion eller något annat synligt som spökar i min kropp. Så imorgon är det tillbaka till sjukgymnasten för akupunktur och förhoppningsvis ett positivt besked om att jag får börja köra styrkemomenten igen.. Jag börjar bli riktigt stressad, och det är fan ingen rolig känsla efter all tid jag lagt ner!

Idag är det 8st anmälda till tävlingen, och då är varken mitt eller Emmas namn med på listan än.. Gud vad många vi kommer att bli, känns både roligt och jobbigt...prestationsångest- MegaArne!!

Hela kvällen har ägnats åt att bunkra matlådor för helgen, myyyycket mat blir det från fredagmorgon till måndagkväll..men nu har jag så att jag klarar mig :)
Jag har ändrat lite i kosten nu inför de tre sista veckorna och tagit bort några av mina favvisar tyvärr :( men det är ett måste om jag ska tappa lite till- och det behöver jag!
Träningen har jag pckså- efter inrådan av Mari- ändrat på: Ingen förbränningsträning på eftermiddagarna längre (!) förutom 20 min cardio i samband med styrkan. Inte heller får jag cykla på morgnarna längre.. Hoppas hon vet vad hon gör (vad hon gör med MIG...) !!

Trevlig torsdagskväll/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med så många tävlande tjejer=) Bara en i långa Af killar änsålänge..Kanske ska ställa upp? Man hamnar ju på pallen*s* Nej skämt åsido, det lär ramla in anmälningar dit med snar och formen är ju "några" veckor bort;)
Låt dig inte skrämmas av att dom är meriterade! Kan bli RIKTIGT kul att få konkurera med dom!

FitnessDesi sa...

Tack för att du får mig att se på det ur en mer positiv vinkel.. Klart att det blir extra roligt att stå på line up med brudar som vet vad de pysslar med.. Som Mari sa: Se denna tävling som ditt första delmål, sen NÄSTA tävling..då jävlar!! Haha.. Jodå..