onsdag, november 19, 2008

Fantastiskt!

Jaa..idag har varit en bra dag! Och jag vill passa på att göra ett inlägg när jag är på gott humör för det känns som att jag varit ganska gnällig de senaste dagarna.. F´låt..

Jag och Lobo halkade runt den vanliga morgonrundan på 70minuter, snorhalt var det verkligen och det är inte alltid vi tänker på att gå åt samma håll om man säger så..beroende på om det varit nån tik och kissat på nåt spännande ställe, eller om jag vill undvika en isfläck..så det blir lite krock då och då..haha.. Jag har inte en aning om hur mycket jag förbrände eftersom min pulsklocka numer anser att jag kan räkna ut det själv och ger upp efter halva tiden ungefär. Har hänt de senaste promenaderna, så nu använder jag den för tidtagning..
Efter frukost åkte jag in till Mari- den ljuvliga varelse- som hjälpte mig med poseringen- och nog för att jag behövde hjälp!! Inte många rätt där inte, förutom att jag faktiskt redan visste vad som var fram och bak ;) Vi höll på i nästan en timme, och det var jobbigt att lära in alla nya knep och hålla kvar tryck!

Stolt som få åkte jag sen till Bumbi på jobbet för att visa upp mina nya konster, och jag hade tur som lyckades tajma en paus i hennes jobbsysslor så att hon kunde följa med ner i gymmet och titta. Mycket fniss som vanligt. Jag fick väl en kvart med henne, och det var precis den vitamininjektion jag behövde för att hålla resten av eftermiddagen. Det krävs så lite, men ack så viktigt det där att jag verkligen får det där lilla!!

Nu ska jag äta mitt sista mål, sen blir det sofflocket som avsllutning på denna uuuunderbara dag!

Simma lugnt/Desi

Inga kommentarer: