onsdag, december 17, 2008

Träning utgår...

Nu börjar jag sannerligen bli less på förkylningen..och nacken.. Bara att gå i stan och bära handväskan samtidigt gav mig kramper i axlarna och mellan skulderbladen. Det är nåt som inte är OK här.. Vet du??
Jag längtar efter att få träna, och jag längtar efter att få ta ut mig ordentligt, att vakna med träningsvärk och kurrande mage.. Jag känner mig slapp och lealös.. Och det är nog närmre sanningen nu än förra gången jag skrev det ;) När jag inte tränar så finner jag heller inget nöje i att äta nyttigt- även om jag inser att det är nu jag behöver sköta min kost mer än någonsin. Annars blir jag ju aldrig frisk.. Men nä, jag boostar ut skiten istället med kakor, choklad och pizza..hehe

Ikväll ska vi in till stan för att käka och sen blir det bio. Svårt att säga vad filmen heter eftersom det inte var jag som valde, men Russell Crowe hade visst huvudrollen- så då räknar jag med att den är bra :)

Imorgon ska jag klippa mig!! Och min favorit-Sara har fullt upp, så jag kastar mig in i ovissheten hos en helt ny förmåga jag aldrig varit hos. Jag hoppas att vi förstår varandra imorgon, annars vet jag vem jag blir tvungen att ringa och gråta hos mitt i natten imorgon.. Har inte bestämt om det blir rak lugg eller sned lugg.. Men det lutar lite åt förra julens klippning och färgning. I Like!!
Någon som har ideér och tips så kom gärna med förslag!!
Jag klipper mig 12.00, så innan dess..tack!
Kvällen imorgon består av ett serverings/bar- jobb för kommunen som har julfest, kan bli en stor fest med andra ord..ska bli kul att få jobba med tjejerna från sjökrogen igen ;)

Trevlig kväll!/Desi

Inga kommentarer: