onsdag, december 17, 2008

Juletider..

Pokerkvällen igår blev såklart lyckad..kan det bli nåt annat i goda vänners lag? Jag vann inte, men kom heller inte sist, vilket är beundransvärt med tanke på att jag inte ens förstår skillnaden på markerna..grabbarna är snälla och låter mig ha fusklapp ;)
Bordet var större än jag föreställt mig, och jättefint! Kan avslöja att det är hemmagjort- välgjort!


Alla invigningar kräver champagne!

Idag har jag sovit länge- igen. Känns som att jag tar igen alla timmar jag missade under deffen nu..Inte klokt vad jag kan sova, tillochmed mycket för att vara jag.. Så morgonpromenaden jag skulle gå med Roger och Lobo förvandlades till en frukost klockan 13.00 (!) och sen åkte vi in till staden för att handla julklappar..Jag ääälskar att handla julklappar! Att gå omkring i affärerna och lyssna på julmusiken ur högtalarna..åhh..julstämning. Jag längtar hem.

Kramen/Desi

Inga kommentarer: