fredag, december 12, 2008

Förkylt!

Eller åtminstone lite snorigt..men det hör väl till så här i efterslängstider ;)
Imorgon är det den stora lillejulsdagen, jag har jobbat som ett psyk onsdag och torsdag för att känna mig förtjänt att ta del av festligheterna, och tycker att jag nått upp till mitt mål med beröm godkänt. Eftersom jag var hemma från jobb i början av veckan så har jag gjort 7 arbetsdagars arbete på dessa två dagar. Imorgon behöver jag bara lägga en knapp timme på att få ihopa det sista, sen kan jag med gott samvete släppa loss och ta julledigt!
Jag längtar! Det ska bli underbart att få komma hem till Skåne. Träffade förvisso mams och paps på tävlingen, men för det första så var jag ett kolli med fokus nån helt annanstans, och för det andra så är det skillnad på det och att få komma hem.. Att få stiga innanför ytterdörren och få det där hemtrevliga pirret i magen. Denna helgen blir det dock en snabbvisit för att fira svägerskans 30 (eller var det 20??) årsdag på lördagen, sen tillbaks upp hit igen söndagen. Men skönt ska det bli..och förhoppningsvis bakfylle-fritt :P

Jag kan sakna..När jag är som mest oförberedd så kommer känslan över mig. Att något fattas. Du fattas. Du fattas mig..

Om inget före, så en trevlig helg!!/Desi

2 kommentarer:

Julia sa...

Trevlig helg du med!
Kram

Anonym sa...

Ha en trevlig helg! Det är mysigt med jul!