fredag, december 19, 2008

Pyssel

Idag har jag slagit in mina sista julklappar och pysslat lite här hemma. Jag tycker att det är supermysigt att bara gå omkring i lägenheten och njuta med levande ljus och musiken på. Vilken stämning..


Förkylningen har börjat avta lite nu, och det känns som att jag nog ska kunna börja träna igen nästa vecka- det ska bli så skönt. Den största utmaningen blir väl att stå emot längtan och lusten efter tung träning, tror att min kropp skulle må bäst av högreps just nu..av många anledningar ;)
Sjukgymnasten förklarade idag att jag var ett hopplöst fall..jag hoppas att han har fel. Nu får det fan räcka med skador för mig, någon annan kan ta över. Dessutom var han snäll nog att fråga- när jag låg avklädd och utsvälld på hans arbetsbänk- om jag gått upp nåt efter tävlingen.. Jag bara skrattade mitt råa självironi- skratt och svarade nöjt: "Jodu, 5kg på två veckor.." En riktig julagris med andra ord!!

Grymt grymt/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett tips, gå till en kiropraktor... Oftast har dem bättre lösningar på problemet. :)