tisdag, december 30, 2008

Jag ger upp...

Nu har jag sorterat och stuvat om sedan 12.00 igår, och visst går det framåt men jag måste erkänna att jag har alldeles för mycket grejor.. Inte så att jag är materialist, nä..snarare sentimental. Jag har hittat saker som jag sparat sedan jag var barn och jag kan helt enkelt inte slänga dem- de värmer mitt hjärta och framkallar så många minnen..

Ny lösning: Jag flyttar!

Så härmed letar jag ny bostad, gärna ett hus- ett rymligt sådant- till samma månadskostnad som min nuvarande lägenhet..haha.. jodå..

Flyttlådor någon??/Desi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inte lämna ronneby hoppas jag.. eller...??? Skräms inte sådär gumman!!!!
Kramis!! /Anna B

FitnessDesi sa...

Haha.. Aldrig snäckan.. Kanske kan flytta in hos er nu när du ska bo där igen ;)

Julia sa...

Så snygg bloggen blev!!!
Kram

Frida sa...

välkommen till boooodenciity (8)

Mamma Miriam sa...

Attans vad snygg bloggen blivit! Hur har du fixat det?