måndag, december 22, 2008

Jul!

Idag åker jag hem till Skåne! Jag har längtat hela helgen, och nu ska det bli av. Kom på alldeles precis att jag så gärna hade velat baka något och ha med ner..men sen insåg jag att denna julgrisen ska nog inte pusha gränsen..min mamma är grym på att göda mig redan som det är :)

Jag ser fram emot träning, jag är fortfarande förkyld, men nu har det gått så lång tid att det får kvitta. Lätt, lätt måste jag ju kunna köra?! Dessutom så har tydligen gymmet stängt onsdag och torsdag, vilket gör att det inte finns nån risk för överträning denna veckan ändå.

Med risk för att inte ha tillgång till en dator på hela veckan därnere, så vill jag och Lobo passa på att önska alla en riktigt god jul:)

Och här skulle jag presentera en video med oss från elf yourself, men bloggen vill inte acceptera..hrpff!!

GOD JUL!/Desi



4 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

God Jul på dig själv också!

Anonym sa...

Mamma Mia.... Hundar börjar prata jul ;-) Wow Wow på dig Lobo

Anonym sa...

DU SKA OCKSÅ VARA MED!!! Man hämtar ut stegräknaren den 7 jan har jag för mig, på i drott! weeei vad vi ska kötta :)

Anonym sa...

snygg profilbild!

God jul!