tisdag, december 02, 2008

Mitt varma hjärta..

...har jag er att tacka för!

  • Mina vänner och hejarklack på tävlingen
  • Älskade mamma och pappa som var där och tjoade
  • Mamma, att du inte tjatat och gnällt om "hur smal jag blivit" utan stöttat och peppat istället!!
  • Kommentarerna på bloggen
  • Alla uppmuntrande sms, mail och meddelanden på facebook ;)
  • Boltenberg för ego- bilder
  • Ingrid för allt beröm
  • Mari för allt slit i sista rycket för att finputsa min fasad
  • Colosseum med Jimmy i spetsen för allt pepp, kosttillskott och kläder
  • Lobban för alla morgonprommisar, hade inte varit detsamma utan dig
  • Mysen för att du stått ut med humörsvängningar, påhopp och sureri över bagateller
  • Bumbi för heeeela vägen in i kaklet..om och om igen..

Om jag missat någon nu så är det inte för att DU betyder mindre.. Utan för att jag just såg en kanelbulle som jag måste ägna hela min uppmärksamhet ;)

Tjo/Desi

Inga kommentarer: