måndag, september 22, 2008

Sista slask- veckan...

Sitter och packar väskan..IGEN! Denna gången ska jag hålla mig inom Sveriges gränser, men ändå.. Det rubbar både träning och kost att flänga runt såhär, och även om jag vet att veckan förmodligen går fort och att jag kommer att ha kul, så stressar det mig. Såklart!
Har haft en grym ätarhelg med kakor och tårta, och jag måste säga att det var verkligen en helt ny upplevelse att ställa sig i kassan och betala för den sortens föda..Jag kände mig såå onyttigt! Haha..
Utgång i lördags hemma i Skåne efter sockerkick som hette duga, försöker inbilla mig att jag dansade bort allt under kvällen. Sen igår var det på det igen med tårta och kakor här i byn med alla kompisarna. Fick mååånga bra presenter som jag kommer att använda mycket och ofta!! Tack tack!

Har äntligen fått en tid till röntgen för mitt bäcken! Ska dit idag på förmiddagen, och jag hoppas att det ger mig några svar..

Nä, åter till packningen..

Ha en underbar vecka!/Desi

1 kommentar:

Björn sa...

hej
Hoppas du får några svar efter röntgen, du är ju annars alltid välkommen till oss i Hässleholm....
Själv jobbar jag och sliter på sjukhuset överallt och ingenstans.
Kram