lördag, september 27, 2008

Godmorgon!

Igår fick jag kört ett grymt triceps/ biceps-pass, som verkligen höjde min motivation!! Jag tror att AC- förkylningen sinat ut för igår var jag stark! Körde trippel-superset där triceps gick igenom:
  • Dips
  • Push down
  • Hantel bakom huvudet

Därefter enligt samma princip för biceps;

  • Hammercurl
  • Omv bicepscurl
  • Scottcurl med z- stång

Som sista övning efter detta gick jag tillbaka till dips-ställningen och körde två set till..det blev inte många reps, men jäklar vilken pump jag hade i armarna efteråt!! What a feeling!

Gissa om jag har träningsvärk idag...? Dessutom känns det fortfarande i benen att jag sprungit med knäna i 90 graders vinkel i bedömt 8 timmar om dagen tidigare i veckan..bra för baksidan och rumpan :) Det lilla som finns kvar ska tömmas på gymmet lite senare idag.

Ta tillvara på denna underbara dag!!/Desi

Inga kommentarer: