tisdag, september 16, 2008

Berg och dalbana..

Resan hem från Rhodos tog ut sin rätt imorse.. Natten mellan söndag och måndag fick jag 90min sömn i baksätet på en bil, plus ytterligare 90minuter i sovsäck på jobbet..Ingen direkt kvalité alltså! Imorse skulle jag ta mig ut på morgonpromenad och komma in i rutin, men kroppen sa bara stopp.. Är ledig från jobb, så det var ingen direkt stress men jag blir så besviken. Har ju sett fram emot att komma hem och få dra igång med prommisar, gym och förbränning igen- och så blir det såhär.. Kom iallafall upp på motionscykeln och satt i 45minuter. Hade tänkt mig 60min men jag var sååå hungrig att jag fick kliva av och äta. Nu sitter jag i soffan och hittar ingen motivation alls..
Borde ta mig ner på gymmet, men jag orkar inte.. Inte just nu iallafall. Kanske om fem minuter, vad vet jag. Men nu är det stopp. Känner stress och press inför finalen om tio veckor, tiden rusar ifrån mig.
Väl nere i detta dike så startar en riktig kedjereaktion..jag blir såinihelvetesgodissugen, känner behov av att röra på mig, orkar inte röra på mig, osv osv..

Fick en försenad present igår.. en multifunktionell stegräknare, med kaloriräknare, tidtagare och RADIO!! No more mp3, telefon, tidtagrur och fulla fickor i jackan på morgonprommisen.. Tack..mysen!

Inga kommentarer: