torsdag, september 18, 2008

Det ordnar sig alltid..

Tisdagen som var trött, seg och eländig fick sig ett uppryck genom ett enda litet meddelande.. "Klart du ska komma iväg och träna. Jag kan sluta tidigare från jobbet så tränar vi tillsammans om du tycker att det skulle kännas bättre?"
Så jag kom iväg.. träningen gick segt, men jag var så jäkla nöjd att jag lyckades bryta mig ur negget och verkligen genomföra ett pass. Efteråt kändes det helt okej, och igår och idag har jag varit såå taggad på träningen..och det går bra! Känner fortfarande av förkylningen i kroppen, så jag tar det lugnt, men jag svarar ändå bra på alla övningar och idag gjorde jag till och med fler dips i slutet på passet än i början!
Jag går mina morgonpromenader med glädje och sitter på cykeln en stund efter styrkan..låt nu detta flytet fortsätta.. Nästa vecka är sista veckan som jag åker iväg under dieten, sen ska jag bara vara hemma på vanliga jobbet och jag längtar verkligen efter att få komma in i rutin. Både när det gäller mat och träning!

Ikväll blir det Idol på tv och ostkaka av keso..MUMS!

Trevlig kväll/Desi

Inga kommentarer: