söndag, september 07, 2008

Bye bye birdie

Jag var ledig i fredags och tog en liten sovmorgon innan morgonpromenad och träning.. Skönt! Jobbade dock kvällen på sjökrogen, och det har jag gjort ikväll också. Mycket folk igår, riktigt dåligt ikväll.. Idag har jag genomfört träning enligt schema och haft min första riktiga ätardag!! Som en gris har jag stoppat i mig.. Jag vet att det kanske inte är så intressant att höra eller läsa om, men ni måste förstå vilken upplevelse det är för mig. Jag går från 1400kcal per dag baserat på protein och nyttigheter till ca 3000-4000kcal bara skräp och sånt som jag är sugen på för stunden.. Det går inte att beskriva!
Jag har haft en underbar dag! Inte bara pga maten, utan för allt runtomkring och känslan jag har just nu av att vara så otroligt levande. Det är som om någon gett mig nytt syre och en ny vinkel att se på saker från, jag har hittat rätt!

Och nu så ska jag alltså iväg igen!! :)
Till Rhodos denna gången och jag drar inatt..om 4 timmar.
Tror inte att jag kommer att kunna skriva några inlägg därifrån, men en sak ska ni veta: Jag tänker på er, det kan ni räkna med ;)

See you!/Desi

Inga kommentarer: