fredag, september 12, 2008

Och så var det en liten detalj..

Jag har ju firat min födelsedag här nere!!
Tack alla ni som skickat sms och hört av er..och ni som inte gjort det är förlåtna- jag har säkert glömt er dag med nångång :)


Dagen firades med kurskamrater, jag fick presenter (!!!) av både dem och av personalen på hotellet som brukar serva mig med salladstallrikar när de andra fikar, dessutom sjöng grabbarna för mig på morgonen (Jo, är ju ensam tjej bland 30 deltagare, så det var en riktig manskör!) och jag fick en flaska champagne vid middagen på kvällen..



Ni kan ju gissa om det var jag som drack upp champagnen eller nån/några andra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen i efterhand, skickade sms men vet inte om du fick det. Skickar i alla fall en jättekram till dig i födelsedagspresent. Jag har hållit ställningarna medans du varit borta. Fick göra ditt jobb utanför natti ikväll. En kille som blivit nedslagen och när jag kom fram så gjorde vakterna komprosioner på honom. Jag frågade om han hade hjärtstillestånd och dom svarade att hjärtat slog men han andades inte. Förklarade för vakten att han borde göra inblåsningar istället, då sa han att jag skulle försvinna innan han bojade mig. Gissa om räddningsledaren i mig blev förbannad. Sa till vakten att deta är ett envarsingripande och hade han några synpunkter så fick ha ta det i en eventuell rättegång och puttade bort honom så att han trillade in i buskarna sen började jag göra inblåsningar. Han klarade sig till ambulansen kom och jag fick beröm av ambulanspersonalen. Frågade vakten sedan om han ville anmäla mig och då sade han att om jag försvann från platsen så skulle han inte anmäla mig. Han såg rätt förnedrad ut *L* Så du ser att som vanligt när jag är ute så händer det saker, men nu tycker jag faktiskt att du ska komma hem så vi kan ta en fika. Kram på dig

Anonym sa...

Grattis i efterkott!!! låter som du haft det riktigt bra :) *kram*