måndag, september 29, 2008

In this wonderful life..

Har varit igång sedan 06.00, vaknade och hade 7 grader utanför..brr..haha.. jag gillar värme..
Och ändå får jag en sådan pirrig känsla i magen när det börjar bli kallt på morgnarna och det luktar höst och vinter i luften. Kan det kallas höstkänslor?? På våren och sommaren har man ju vårkänslor, det spritter i benen och allt blir stimmigt och stojjigt.. men när hösten kommer får jag en annan, varmare känsla inom mig.. Jag vill mysa, hålla handen och gå långa promenader i den kalla bitande kvällen! Och morgnarna får mig på ett grymt trevligt humör (nja, kan väl vara lite kinkig om det regnar hela morgonpromenaden...) som oftast håller i hela dagen.. Som idag!

Morgonpromenaden med Lobo gick på 60minuter, brände av 350 kcal i rena lyckoruset av höstsolen, och i eftermiddag blir det spinning efter gymmet!

Hoppas solen lyser där du är!/Desi

Inga kommentarer: