lördag, september 27, 2008

Karaktär oklar..

Hmm.. jodå, ätardag blev det. Även om jag tycker att jag höll mig ganska lugn jämfört med förra helgen så säger min mage och resten av kroppen att den inte vill upprepa detta nästa helg.. Så jag ska vara snäll mot mig själv och motstå suget då.. JAG LOVAR!
Är helt slut och matt, och ändå känns det som att min puls slår förhöjt värde med tjugo slag i minuten.. Men när jag kollar pulsklockan så inser jag att det är inbillning..

Smörgåstårta, sushi och choklad.

Har idag fått känna känslan som alla beskriver när de kräks på gymmet.. I kombination med ovanstående körde jag alltså ett benpass uppbyggt på endast tre övningar, men mycket mer krävdes alltså inte för att smörgåstårte-chokladblandningen skulle ge sig till känna..haha.. Inte lika illa som det låter..det var bara en liten föraning.. ;)

Nu ska jag krypa till kojs efter en hääärlig dag på jobbet!!

Sov gott/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott med ätardagar...utom mot kvällen när man är spyfärdig;) Jag har pers på 19342 kcal under 40 timmar och då gick jag upp 6,5kg. Blööö mådde man sedan. Ses föresten kanske backstage på DC ska eventuellt coacha några.

FitnessDesi sa...

Men fy fan.. att du lyckas få i dig såå mycket ;) Nästan lite impad..haha. Såg att det fanns två grabbar som du eventuellt skulle hålla reda på, kul! Hoppas att det går bra!