söndag, september 28, 2008

Hepp hepp!

Helgen har gått i en rasande fart! Tyckte inte att jag hade så mycket planerat när den drog igång, men ändå har jag varit sysselsatt hela tiden. Känns bra att avsluta söndagen med denna effektivitets- känsla!
Idag har jag haft vilodag- inte ens gått morgonpromenad. Imorgon däremot laddar jag för lååång promenad, styrka med chins och cardio på motionscykel...eller eventuellt ett combat-pass :)
Ser fram emot morgondagens träning och känner mig otroligt taggad!

Nästa mätning blir tyvärr inte av förrän torsdag nästa vecka, men det gör inget utan snarare ger mig chansen att få ett ännu bättre resultat tills dess.. Mest nyfiken är jag såklart på vad den där fettmätningsvågen ska ge för utslag..även om jag vet att den bara mäter från ben till ben så har jag givetvis redan lyckats bli smått beroende av den..suck! Har läst och hört att kvinnors menstraution kan upphöra vid underskott på fett, dvs på nivåer under 18%. Värken i min mage säger mig dock att jag inte nått ner dit än, eller så har jag kanske det men är en av de lyckliga som inte tappar funktionen i kroppen för det.. Hoppas kan man ju!!

Och så ett speciellt tack till Zlatan för att han varit vänlig nog att bo på FB hela helgen och således roat mig..

Sov gott små prinsar och prinsessorna!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh... Helt rörd ;-) tack!

//Zlatan