fredag, oktober 15, 2010

Öj öj öj alltså!!!

Ja då var det fredag igen och veckan har gått supersnabbt som vanligt. Skönt att den känslan är tillbaka, tolkar det som att jag tänker mindre på skadan och börjar njuta av mina dagar igen :)
Jobbade på akuten natten mellan onsdagen och torsdagen vilket gjorde att jag sov till typ tolv igår och hann med en snabbfika med Eka innan det var dags för gymmet och sen hem och slagga igen!!

Hade två klienter som var kul, och ett eget styrkepass som gick skitdåligt med betoning på bajs.

Ikväll blir det jobb i baren efter åtta härliga timmar på akuten, och här hemma har jag faktiskt hunnit med att baka en choklad kaka som jag hittade på nätet och modifierade till nyttigare. Men ärligt talat så blev den så kladdig och god att jag börjar undra om jag lurat mig själv och smugit ner grädde och smör när jag tittade åt ett annat håll?? Om inte...Grr Mjau!! Så är det här den bästaaste chokladkakan hittills!!!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobba på Akuten? Lämnat dom gröna kläderna? Var ett tag sen man var här inne och läste..

Saknar tiden då du lärde oss om LCABCDE osv :)


/Han som borde vunnit ett pris då du la ut en bild på "fejk sprängdeg" ;)