tisdag, oktober 12, 2010

I can see how you are beautiful

Jahaaa, så var praktiken igång och jag har idag kvitterat ut min egen sjuksköterskedräkt :) Vill ni träffas så kan det vara ett bra tillfälle att trilla och slå pannan eller nåt nu.. Tiden har bara flugit iväg idag, och inte förrän jag kom hem insåg jag att jag inte druckit nåt annat än två koppar kaffe på HELA DAGEN.. Nybörjarmiss.. Stavas ont i huvudet.

Har precis käkat, snart ska jag bege mig till gymmet och köra igenom bröst och triceps. Hittade några övningar förra veckan som kändes helt okej att köra, så jag hoppas att kroppen är på min sida idag också och villig att ge lite energi och kraft :)

Hau det gött!

1 kommentar:

"Terra Firma" sa...

Höll på att hamna där idag när jag trillade på hundpromenaden, vrickade foten riktigt ordentligt men jag e van händer ganska ofta har två riktigt kassa fötter ;0)
Men F..! Idag var det illa men det blev linda foten och soffläge med foten i högläge "Suck" :0(
Men jag tror det e på bättringsvägen :0)

Måste va kul o prova på ngt nytt kan tänka mig att det passar dig :0)
Hur mår din kropp börjar den återhämta sig, hoppas det :0)
Ha det gott,,
Kramar,,