måndag, oktober 25, 2010

Hahahahaha

Jag vet inte vem som skrattade högst i fredagsmorse, men inte fan var det jag iallafall.. Lika hurtig som jag var i torsdags, lika ömtålig var jag i fredags när jag vaknade. Ont i huvudet, mådde illa som f---n!!! Intog en försiktig fukost som kom upp lika snabbt som den gått ner.. Ingen feber men kallsvettades- varmsvettades och kallsvettades igen.. Ja, ni fattar! Spydde som en kalv i ett dygn sen kom febern och frossan..
Några säger influensa andra (läs jag) tror på teorin abstinens.. Jävla piller- morfin! Men nu är det ute ur min kropp och jag börjar må bättre. Åker till jobb om en liten stund, och även om jag har huvudvärk så känns det ändå sunt och bra att vara utan smärtstillande.. Bäckenet håller inte med, men det är en annan historia :)

Önskar er alla en skön vecka!!!

Inga kommentarer: