fredag, oktober 29, 2010

Morgonkul!

Klockan ringde 06.20 och fyra minuter senare svarade jag på sms angående det godaste rostbrödet för en ätardag.. haha.. Vad gör NI en fredagsmorgon vid den tiden? ;)
Jag gav såklart mina bästa råd i brödfrågan, och ser fram emot imorgonbitti då jag hoppas på en resultat- redovisning här!

Jobbade sent igår, kom hem vid 2230 och ställde mig vid spisen för att fixa dagens matlådor, och nu alldeles strax är det dags igen. Det blir dåligt med träning denna veckan, akuten är prio ett just nu, därefter vila och ta hand om kroppen. Planen är dock att köra fullt ut från och med måndag och det ser jag verkligen fram emot!! På med stora lyftbältet och sen testa gränserna lite :)

Trevlig fredag på er alla! Min kommer att bli kanon!

1 kommentar:

Johan sa...

Bra med prioriet. Behövs i livet för det skall funka.