tisdag, oktober 05, 2010

Låt inte depressionen ta mig!

Idag har varit en- förhållandevis- grym dag!!
Humöret känns bra trots motgångar och tyvärr en del tråkiga nyheter från jobb..som vanligt kan man inte vara borta för länge för då utnyttjas den situationen till ens egen nackdel. Har under dagen suttit i telefon med våran personalchef, så nu är ärendet inte längre mitt.
Men jag försöker släppa den besvikelsen, det känns som att det finns viktigare saker för mig att tänka på just nu..
Idag körde vi ett pass bröst och triceps, och igår blev det rygg och biceps. Övningarna modifieras efter mina behov och jag lyckas ändå känna att jag verkligen tränar. Och det är lycka! Kontroll över kroppen..

Har även hunnit med att idag införskaffa kokosfett och lite andra kosttillskott. Kokosfettet ska bli jättespännande att kolla upp och lära mig mer om! Gott är det iallafall och jag tänker börja med att använda det när jag bakar mina proteinkakor och muffins för att bättra på smaken och få del av alla de positiva egenskaper som kokosfettet har. Kommer att skriva mer om det här senare..

Nu ska jag sova!!
Natten på er alla...

Inga kommentarer: