tisdag, oktober 26, 2010

Balubas!

Tisdag!!
Ledig från akuten och pigg (!) imorse när klockan ringde. Klar i huvudet och hann tänka "fan vad gött jag är på väg tillbaka" och jag trodde på det tills jag öppnade kylen och råkade dra med mig ett stort glas med aprikoskräm på golvet...KRAS!! och glas i hela köket. Hela! Som tur var hade jag ytterskor på så jag slapp skärvor i fossingarna :)

Har hunnit vara ruskit effektiv idag med både kul och mindre kul. Typ betalat räkningar, hämtat paket på posten och handlat. Har grymma cravings på filmjölk så halva kylen är fylld av det nu. Och aprikoskräm modell light från Ekströms- såå fantastiskt gott!!
Har även varit hemma hos Bandoolan och målat på vårt senaste projekt som ska levereras till köpare imorgon. Lägger upp bild när färdigt och sen hoppas jag på att ni beställer utav bara h-e :)
Bad idea att måla i mjukisbrallor och t-shirt när det fan är nästan minusgrader och Bandoolans förråd TYDLIGEN inte är uppvärmt. Knappt ens isolerat.. Men bra blev det!!

Ledig imorgon också förutom klienter på gymmet (jaaa, så ledig är väl inte riktigt sanningen även om det känns så)

Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer: