torsdag, oktober 28, 2010

Frukostmys i all ära

Av någon outgrundlig anledning vaknade jag vid två inatt och kunde inte somna om. Helt galet! Låg bokstavligen och stirrade i taket och undrade vad det var för fel på mig.. Jag som alltid somnar så fort huvudet möter kudden!!
Vid fyra hade jag gjort upp planen för mitt företag med färger, logga, lokal och lite marknadsföring- i mitt huvud, och vid fem stod jag vid diskbänken och käkade kesella och filmjölk... Gick och la mig igen och lyssnade på grannarnas morgonrutiner, och när klockan var sex funderade jag på att stiga upp och gå en promenad.
09.45 ringer telefonen och Camilla frågar förvånat "sover du"? Öhh.. jaaa.. Där försvann den förmiddagen, damn it!

Tog det hela med ro och beslöt mig för att hoppa över promenaden (kände mig ju inte särskilt pigg och hurtig om man säger så), drog igång kaffebryggaren och hade en riktigt mysig frukost med bulle, ägg, fil och aprikoskräm. Nu är jag proppismätt och väntar på att tvätta ska bli klar att hänga på tork innan jag sticker till jobb.

Grymme-aprikos-krämen som jag har till allt..

Ber tomten om ett större kylskåp...

Bandoolan in action.. Till vänster skådar ni vårt projekt..
..som nu är levererad till kund och invigd med en gedigen dipstävling!!!
Ställningen är byggd enligt tävlingsmåtten från SM 2010 och givetvis finns det möjlighet att beställa en egen, antingen till din anläggning eller för eget bruk!!
Kontakta mig för prisuppgifter, leverans och utförande!

Ciao!

1 kommentar:

Cissi sa...

Älskar när man har mycket tid på morgonen och kan äta mycket.. det har jag planerat att göra imorgon så jag hoppas att det blir så också! Men jag har ingen aprikoskräm hemma tyvärr... blev lite nyfiken på den ju. Men jag tycker ju havregrynsgröt är gott!

Snygg dipsställning vi fick igår. Den invigdes bra igår, med 50 dips på vinnaren.

Kram på dig / Cissi