söndag, oktober 31, 2010

Lovefool...

Igår var en succé!
Kvällens festligheter var lyckade och jag hade så jäkla roligt! Förfesten var på trettio personer och vi hade lika roligt när vi sen kom vidare ut :) Jag dansade och det var en otrolig känsla att kunna slappna av i ryggen och inte känna smärtan!
Dagen inleddes med indoor walking med Camilla och sen en timmes styrka med Oscar och Fille, och jag dras med träningsvärk idag kan jag säga. Nog en blandning av gymmet och dansgolvet ;)

Igår lärde jag mig ännu en gång att lita på min magkänsla.
Vissa människor är inte mina vänner bara för att de kallar sig det. Och deras intentioner behöver inte vara goda bara för att de ler.
Att få ett råd om att ta avstånd från något som inte skulle vara tillräckligt bra för mig, innebär helt plötsligt att det tydligen är nog för deras egen vinning.
Winners loose.

En erfarenhet rikare, ett liv lyckligare.

Inga kommentarer: