onsdag, oktober 13, 2010

Halfway

Vaknade strax innan 06 imorse och kände mig pigg!? Det går väl att räkna de tillfällena på en hand.
Igårkväll blev det tjejmys här, obligatoriskt med Desperate Housewives :) och direkt därefter sängen.
Valde att somna om trots att jag var pigg och steg inte upp förrän 40 minuter senare då klockan ringde och jag skulle iväg till gymmet för att möta upp en klient för lite morgonträning. Satan vad kallt det är i min lägenhet!! Framförallt på golvet..brr.. Får väl köpa en matta att lägga nedanför sängen så jag slipper gå omkring med frusna fötter resten av morgonen..

Hemma inom nu, ska strax ut och promenera lite, väntar och hoppas på sällskap av solen annars får jag väl gå själv ;)
Idag ska jag försöka hinna med så många ärenden som möjligt och även en dejt med Hultan, plus sova lite eller iallafall vila inför nattpasset på akuten. Har dessutom två klienter ikväll på gymmet så det blir att relaxa någongång i eftermiddag då. (Hur jag nu ska lyckas med det...?) Ingen tid att förlora, solen får helt enkelt hinna ifatt mig på vägen!!!

Trevlig höstdag på er allihopa!!

Inga kommentarer: