onsdag, september 08, 2010

Vardagen den ljuva..

Tillbaka igen, tänk vad snabbt man anpassar sig till ett högre och annorlunda stressande tempo bara för att man sätter ner fötterna på jobbet igen. Uniformen på och allt går på rutin.
Ljuvligt, och lite småtråkigt...men förmodligen precis vad jag behöver just nu :)

Har hunnit med första träningspasset idag.. Körde igenom tre rundor i gymmet med valda övningar för rygg, biceps och baksida axlar. Lätta vikter. Skööönt.. Trots att jag knappt ansträngde mig svarade musklerna direkt och jag lämnade gymmet efter en halvtimme (knappt) med pumpande biceps. Avslutade med 30 minuters vanlig gång på löpband, bara för att...

Känns bra! Jag äter mycket och jag mår bra av det! Jag har en känsla i magen som berättar om stordåd!! Hösten kommer att bli GRYM :)

4 kommentarer:

Masse sa...

Klart den kommer bli grym!!!

FitnessDesi sa...

Sa ju det!! :)

Anonym sa...

Visst är det underbart att vara mätt o känna pump! =) Håller med Anna B att din posering ser jättebra ut. Nästa gång tror jag att du kommer bli farlig...
KRAM Malin L

FitnessDesi sa...

Åh! Gumman!! Tack :)Ja, säger ni det så MÅSTE det ju vara så ;)