måndag, september 13, 2010

Back on track!!

Åh vad gött!!!!
Hela förra veckan var en vilovecka, körde bara två pass på gymmet med lätta vikter för genomblödning och återhämtning. Och jag har ätit... vad som känns som enorma mängder mat och jag har sannerligen både njutit och lidit av en viktökning på ungefär ett kilo om dagen sedan tävlingen förra lördagen.

Men nu är det dags igen!
Ikväll fick jag mig ett rejält rygg- och bicepspass ihopsnickrat och ivrigt påhejat av Jflex, och fy fasiken vad ont det gör nu!! Så jäkla gött!
Jag längtar redan efter morgondagens träningspass; Axlar och triceps!! Verkligen roligt och inspirerande att få köra pass med någon som man inte brukar träna med (inget ont mot min bästa Bandoolan!!) Och Jonas är så grymt duktig och det peppar mig ännu mer..

Nu väntar kvällsmål, kesella med funlight.. Back on track :)

2 kommentarer:

Alma sa...

Hejsan!
Fin läsning och intressant blogg!
Kika gärna in på min om du har lust...
Ha en fin dag!
Kram

FitnessDesi sa...

Hej Alma! Tack! Kul att du gillar det läser, välkommen tillbaka :)