onsdag, september 15, 2010

Bring it on!

Jajamen!! Kittad och redo för vintern efter en lång shoppingdag med mamsen.. Så släpp lös vintern, ge mig bara en enda anledning.. att få plocka fram dessa!!! :) Love them!


En massa annat inhandlades på bara några timmar- ja, vi är effektiva i shoppingmode jag och mamma.. Lite eftermiddagsfika hanns också med, innan det var dags för att möta upp JFlex i cardiohörnan på gymmet.

Kvällen blir lugn då mitt skitbäcken bestämt sig för att göra ett återbesök.. Kan inte hjälpa att tycka att det är så förbannat orättvist, jag vilar från träningen en vecka och bara för det låser sig hela bäckenet och ländryggen. Kvällen igår spenderades liggandes på golvet och därefter på spikmatta. Jag vill inte ha det såhär! Jag vägrar ta mig fan!!


Ny bok för diet- anteckningar! Framsidan är en plastficka där man kan sätta en egen bild som omslag. Självklart- målbilden kommer att placeras där ;)

3 kommentarer:

Mia sa...

Aaaa så snygga jackor! Vart handlade du den i skinn? :)

FitnessDesi sa...

Oh la la!! På H&M av alla ställen :)

Mia sa...

Då ska jag fantamaj dit imorgon :D Haha!