fredag, september 10, 2010

Dagen innan MIN dag :)

Ännu en dag på jobb gjordes igår och jag är fortfarande kvar :)
Hann med ett styrkepass i form av bröst, triceps och framsida axlar. Körde två övningar per muskelgrupp och bara 8 reps med lätta vikter.
Känns fortfarande bra. Dock upplever jag att jag är slöare om dagarna nu sedan kolhydratshöjningen!! Jag är trögstartad som tusan, och DET är en jävligt jobbig känsla.
Idag är tanken att jag ska ut och jogga en sväng och se vad kroppen tycker om det, men jag har fan ingen lust. Dessutom regnar det. Så det kan bli så att jag råkar byta ut joggingrundan mot ett benpass på gymmet.

För övrigt vaknade jag i natt med en sjuhelvetes kramp i vänster vad!! Galet! Fick bita i nattduksbordet för att inte skrika rakt ut...

Och imorgon är det MIN dag. På riktigt!! Pödelsedaaaa!! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Svägerskan.Hej såg att du fått kramp.Ett tips.Drick en flaska med tonic water den gula där e kinin i som hjälper musklerna från kramp.Det hjälpte mig genom hela graviditeten från nattlig kramp.kram

FitnessDesi sa...

Åh Tack!! Vilket tips! Det visste jag inte.. Såg du att jag skickat sms??
Kramis

FitnessDesi sa...

Åh Tack!! Vilket tips! Det visste jag inte.. Såg du att jag skickat sms??
Kramis

Rebecca sa...

Hej, Kul att jag hittade en AF tjej till vi är inte så många hehe har länkat dig om det är ok så kan jag kolla vad du har för dig och peppa varandra till kommande tävlingar :)

Såg dig på SM riktigt duktig! :)
skulle själv ha varit med men blev tyvärr sjuk!

//Rebecca

FitnessDesi sa...

Det låter jätteroligt!! Kul att du hittade mig :) Synd att du blev sjuk, vi kunde gott varit fler..precis som du säger. Vad blir nästa plan för dig då?