fredag, september 17, 2010

FreiTag

Freeeeedag! Ja, det vet väl alla vid det här laget...
Skulle ta en sovmorgon idag, men vaknade innan klockan ringde- bra tecken! Efter träningen igår öste jag liniment över hela ländryggen och somnade sedan gott på spikmattan och vaknade nästan två timmar senare. Med lite mindre ont.. Imorse kändes det ganska bra, och den statusen håller i sig. Ganska bra, ja- det finns tydligen grader i helvetet också. Jag hatar det här.

Har hunnit med mina små noteringar på "att göra- listan", även om det mesta tagit längre tid än beräknat.. Vet ni hur svårt det är att ta sig in och ur en bil när det känns som att ryggen ska gå av varje gång.. galet. Grannarna undrar nog om jag är full..
Har iallafall förtidsröstat idag, köpt hundmat till älsklingen, kesella till mig själv och jobbat nästan sex timmar på gymmet. Schwish..så snabbt gick tiden. Jag gillar verkligen att vara där!

Avslutade den sena eftermiddagen med ett eget träningspass- som i det mesta kan liknas vid ett stretchpass, men jag gjorde något där inne ialla fall och det var målet med dagen..
Efter det en vända via jobb och skrev på papperet som gör att jag från och med nu är totalt j-a livegen.. tänker inte ens bemöda mig med att skriva om det här.. Personalhanteringen i försvarsmakten är totalt katastrofal..

Imorgon spenderas hela dagen med söta syster som fyllde år för lite sen och nu tar jag andra chansen att fira henne. Hon har inte en aning om vad som ska hända, men det blir förhoppningsvis en mysig dag, trevlig kväll och ösig natt!!!

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: