tisdag, september 28, 2010

Nytt försök!

Provade igår att dra ner intaget av tabletterna från 2st 3 ggr om dagen till 1st vid varje tillfälle. (Har även minskat från 4ggr om dagen till nuvarande 3...är inte glad för att stoppa i mig piller) Idag insåg jag dock att det nog var att hoppas för mycket då smärtan gjorde sig friskt påmind mitt på dagen då jag var ut och rörde på mig. Så det blir att höja dosen igen ett tag.

Har plockat fram mina gummiband här hemma och letat lite på internet efter gummibands- träning, hittade inget direkt revolutionerande men tillräckligt för att känna lite pepp! Så nu blir det aktiviteter i vardagsrummet framför tv:n :)

I övrigt suger det just nu, jag känner mig låg och tråkig.

Och som det ser ut nu så blir det inte heller nåt SM-tittande i Västerås till helgen.. Mari har fått förhinder och jag hittar ingen annan som ska åka dit. Några dagar kvar så jag fortsätter att hålla tummarna!!

Inga kommentarer: