fredag, september 03, 2010

Det var ta mej fan det lägsta...

...min våg stått på sedan jag började intressera mig för vikt och träning på riktigt. Har aldrig känt mig såhär smaaaaal samtidigt som musklig. Jag tror att det innebär att jag (förhoppningsvis) hittat rätt denna deffen. Jag är jävligt nöjd!!

Sitter och käkar frukost och inväntar Mari med resesällskap, därefter blir det ajöss till älsklings-stackaren som får stanna hemma själv här, men jag tror att han klarar sig :) Han är i gott sällskap hela helgen!

Har packat den största tävlingsväskan någonsin- också ett bra tecken tycker jag ;)
Har förberett i runda slängar tio portionspackade matlådor...vet inte riktigt vem som ska äta allt det där, men det var så gott att få laga till det..hahaha...skadat.. Med ska det iallafall!!

Jahapp... då väntar jag lite till här med min frukost, sen lägger vi ett lager färg..sen bär det av :)
Lyckades sova nio timmar inatt- snoozade en hel timme nu på morgonen till och med- så det lär ju inte bli nåt sovande i bilen.

Ha en trevlig helg alla goa människor, jag ska försöka uppdatera här så ofta jag orkar och kan!!!



12 kommentarer:

Mia sa...

Åh, du kommer ha det sååå roligt! Lycka till med allt & vi hejar från Malmö :) Får ses snart! Kramar

FitnessDesi sa...

TACK gumman!!! Hälsa med stora kramen till Peter med!

Julia sa...

Heja heja heja!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så imponerad av dig så stolt. Ha det bäst vännen och bara att du är där kommer nocka allt motstånd!

Unknown sa...

Lycka till!!

Markus sa...

Lycka till Desi, det är så synd att jag inte kan vara med o heja. Men du har mitt stöd ändå! =) Go go go!!!

Michaela sa...

Kör hårt Desi :-)

Lillasyster sa...

Lycka till sys! Håller tummarna för dig imorgon! Var rädd om dig.

FitnessDesi sa...

Tack alla mina hjärtan!!!!
Jag gör mitt bästa varje gång. Ska tänka på er hela vägen. Detta kommer att rocka fett :)
SYS: Jag älskar dig, och jag längtar till DIN (vår)dag..

Sofia sa...

Lycka till!! :)

FitnessMama sa...

Lycka till underbara Desi!! Du är så grymt duktig och du kommer att ha galet roligt! Kom i håg att jag måste få alla tips av dig sen! :) Kör hårt!! Kraaaam

FitnessMama sa...

Hur har det gått?? Uppdatera!! :) Tänkte på dig hela dagen vännen! Kram

alex sa...

du är bara så söt gumman <3
love u puss