tisdag, september 14, 2010

Axlar av guds nåde..

Dagens träningspass axlar och triceps..
Jflex tog täten och jag hängde på, verkligen skönt att "bara" kunna gå tvåa på någon annan som kör fokuserade och ambitiösa träningspass!
Vi kom halvvägs, dels av tidsbrist då axlarna tog nästan en timme, men i övrigt var det fan pain hela vägen. Tungt och gott- precis som det ska vara, men jag hade nog inte gjort många PB:n i triceps efter det :P
Så triceps får vänta till bröstpasset istället :)

I övrigt- dock inte mindre viktigt för det- så tillbringades ett par timmar idag på ett fik med densamme som sedan körde skiten ur mig på gymmet. Med papper och penna, miniräknare och då och då ett pekfinger mot mig styrdes det upp och planerades inför nästa period..med start NU.
Jag är grymt taggad och känslan av något nytt ger nästan lite pirr i magen!

Kvällen har ägnats åt mys med hjärtat och småttingarna, och lite sent firande av min födelsedag. I sann diet- anda köper familjen faktumet att tårta inte förkommer trots kalas, däremot grovbullar, kalkon, grönsaker och keso/kesella. Det är riktig familje-kärlek det!!

Nanna gott!

Inga kommentarer: