torsdag, september 02, 2010

Dan före dan före SM :)

Living la vida loca

tröttheten kommer nu.. men även pirret, förväntansfullheten, och alla andra små bubblor som trillar över mig som ett lyckorus när jag sakta bockar av alla min kontrollfreaks- punkter på den tredje listan för dagen!

Idag blev det en skööön morgonpromenad.. Lagom käckt tempo, lite "finnas till- MODE" i kroppen och njuta.
Mari kom hit, jag behövde inte köra in till stan, vilket såklart gav mig en massa mer tid att fixa här hemma mellan varven av färgläggning :)

Tjuv- reklam.. Hoppas jag får en fet bonus av Radisson nu ;)

Hemma hos Oscar för att titta på film av bästa uppladdnings-sorten: NINJA!!!
Medan han drog sladdar och lekte tekniker, fick jag ta itu med den här som kommit i hans brevlåda.. Klura ut det här så kan du eventuellt vara lämplig för anställning inom försvaret..
Var ju tvungen att prova!!
Jodå, deffmongos är klart godkända för anställning...
Via storköpet för ett storköp.. CHIPS! och inte mindre än tre goa tidningar att gotta sig i :)


1 kommentar:

FitnessMama sa...

Nu har du gjort allt så det är bara att vila iform nu vännen! Grymt!!