söndag, september 26, 2010

Kicken..

..jag får av tabletterna som jag tar en stund innan jag tvingar kroppen ur sängen är sådär obehagligt skön.. Lite domnad i hela kroppen och till viss del även i huvudet känns det som och jag inser att inte ens när jag sover är jag helt avslappnad. Jag har träningsvärk i hela kroppen, men inte den sortens gottiga som jag är van vid och älskar. Jag tror att det kallas bara värk kanske..

Söndagen utanför är trist och grå, men lättar iallafall mitt samvete för att vara inomhus. Idag ska jag fika med grannen, känns som evigheter sedan och jag har en hel del att berätta för honom. Han har varit iväg med jobb, så jag hoppas på många timmars skvaller om vad han gjort och varit ;)


Destiny is for loosers..
It´s just a stupid excuse to wait for things to happen
instead of making them happen

Inga kommentarer: