måndag, september 06, 2010

Kvalité.. First things first

Långpromenad med älsklingen..
Sol, skön vind och jag tror att vi njöt lika mycket bägge två.
Skönt att få röra på mig lite. Har lovat mig själv totalvila från träningen, men alla kolhydrater och vätska lägger sig som en jätte-bilring runt magen och ansiktet svullnar upp rejält, så en promenad var väl det minsta jag kunde unna mig. OSS!!!
Som jag längtat!! Samma mat i går kväll som till frukost idag..och mellanmål ;)
Grov bulle med leverpastej, oboj i riktig mjölk och FET yoggi med redig musli!!


Ska plocka lite och diska upp alla j-a matlåderester, sortera frysen och kylen. Sen storhandla och få känna känslan av ett nytt fräscht påfyllt kylskåp! AAAhhhh!!
Ikväll ska det göras matlådor med MYCKET kolhydrater inför veckan, och mellanmål som inte bara består av protein :)

Svejs så länge!

Inga kommentarer: