torsdag, augusti 12, 2010

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig!

Haha.. Ledig idag, jo jag tackar :) Sitter just nu på jobbet...jaaa... men jag är bara här för att träna, sen åker jag hem igen.
Har redan hunnit vara ute på morgoncardio med en klient, och nu väntar alltså min egen träning.

Lite av min oros- känsla jag hade igår har försvunnit idag. Mest för att jag valde en lösning på problemet som jag trodde på. Och det funkade. Nu väntar det jobbigaste för att verkligen reda ut knuten, men jag har tro på att det kommer att gå bra. Människor gör misstag ibland, och det är få som sårar andra med vilje. Oftast handlar det om missförstånd eller till och med bara olika prioriteringar.

Träna! Sen ner till gymmet och köra inte mindre än tre stycken klienter där, ska bli roligt!!! Och ikväll ska jag träffa Mari för mätning, posering och snack. En bra torsdag så att säga :)

Inga kommentarer: