tisdag, augusti 31, 2010

Gott och blandat

Lite lull lull meed Bandoolan på gymmet idag, men framförallt bröst och axlar.
Körde igenom två set vardera av chins och dips också och det kändes riktigt bra!!! Lite knirr och knarr i axlar och så, men det hör till nu..
Onsdag imorgon..tiden rullar på som satan nu. Men jag känner fortfarande att jag "njuter" och har min flow-känsla inom mig. Såå behagligt att jag börjar undra vad jag missat :)

Imorgon blir det tvätt och pyssel här hemma, eventuellt ett sista lull- träningspass på Loket på kvällen. Mest för att få se och synas. Bra det!!

Sov gott mina prinsar och prinsessor!

2 kommentarer:

FitnessMama sa...

Jag hejjar på dig Desi!! Du är grym tjejen! Håller alla fingrar å tår för dig!! Kram Jeanette

FitnessDesi sa...

Åhhhh!!! SNART :)
Jag har bokat resan till V-ås också, då jäklar tjejen! Massa pussar och kramar!