tisdag, augusti 24, 2010

Kontakt!!

Tjohoo nu har jag uppkoppling som fungerar igen.. Vet aldrig när den lägger ner så jag passar på att skriva ett inlägg på stört!

Fick precis två favorit-nyheter i brevlådan! IKEA- katalogen och lönekuvertet ;) Hihi..

Så träningen igår.. Lätt morgonjogg i 90 minuter, och sedan styrka på Lokomotion på kvällen. Ett mäktigt pass.. Bandoolan är iväg på äventyr denna veckan, så jag hittade en annan Ola (man ska inte bryta mönster som funkar;) och det gick bra! Körde axlar, en ordentlig genomkörare och avslutade med tunga chins. Lyckades slå min egen prestation sedan förra gången- Lycka!!!

Som grädde på moset lyckades min hjärna få benen att springa intervaller på löpbandet, benen kändes som stockar!! Avslutningsvis fick jag en helkroppsmassage som hette duga...sen var jag fan helt slut...

Slocknade på spikmattan hemma efter en promenad i regnet med Lobban :)





Dieten då...??? Den går som vanligt..
Jag är tjock, ful, klen, svag....
Snygg, snabb, stark...



Fetsvag, slö...
Kanonform, uthållig...

Jag tror ni greppar...

Inga kommentarer: