lördag, augusti 28, 2010

Jisses

Spääääääääk, vad jag slut jag är!
Benpasset kändes ap-tungt, trots att jag körde på ca 70% av vad jag brukar.. Tog helt stopp i sista bensparken, jag som ALLTID brukar kunna pressa en till!!! Konstig känsla det där..
Hur mitt huvud lyckades övertala kroppen att ta plats på löpbandet för att köra intervaller är fortfarande ett mysterium, men det blev 4 ryck a´2minuter iallafall och det känner jag mig nöjd med. NÖJD.
Efter en plågsam död på bandet (näeeedå) så fick jag min massage. Och hör och häpna: Det gjorde inte ont!! Det var till och med skönt! Tydligen hade kroppen återhämtat riktigt bra sedan förra massagen i onsdags, och jag fick faktiskt beröm för att massören tyckte sig se stor skillnad på min deff bara de här dagarna! Tack för det, mer sånt!!

Nu ska jag göra så lite som möjligt i hastighet ultra- rapid, typ små matlådor, kanske muffins, men framför allt: inta soffan med benen i högläge och njuta.. av allt!!!

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag har sagt det innan & nu igen - benträning är craaaaaaazy!

FitnessDesi sa...

Idag blev jag lite extra glad när jag öppnade min blogg :) Tack vare dig. Tänk så mycket några få ord kan göra, och tack för att du besöker mig! Kommer ni möjligtvis till Säffle nästa helg och kollar SM?? Kram