måndag, augusti 23, 2010

It sucks

Skit- internet... Strulat ta mig fan hela helgen också. Tur att man inte jobbar hemifrån via nätet, snacka om inkomstförlust isåfall!!! Jag blir galen..
Hade tänkt lägga upp lite bilder från festen i fredags- som tyvärr inte var lyckad alls i sin helhet, men vi i gänget lyckades som vanligt roa oss på vårt sätt. Drog hem tidigare och fortsatte festen hemma hos Angelican och stefanian.. Mycket trevligt och lagom lugnt för en nykter deffhjärna. Dock blir det inga bilder då jag inte är hemma nu- därav att jag lyckas göra ett inlägg ;)

Idag har det blivit morgoncardio, jobbat några timmar på gymmet och senare ska jag in till stan och träna på Lokomotion. Axlar och tunga chins och dips, avslutas med cardio och massage.. Jag behöver.. både för den mentala tryggheten att kroppen känns okej, och för att det sliter rätt bra i baksidan av bägge axlarna nu. Inte bra.

Berg och dalbanan går fort nu!!!!

Inga kommentarer: