tisdag, augusti 31, 2010

Checklista Alabama!!

Tror att jag under den senaste vecka producerat bedömt ett tiotal checklistor. Allihopa har jag sedan valt att renskriva efter hand som jag börjat klottra i dem eller bocka av tillräckligt mycket. Lilla fröken kontrollfreak ;)
(Har vid några tillfällen blivit jämförd med Monica i vänner, vet aldrig om det är bra eller dåligt...)

Så nu sitter jag med min kaffekopp efter intagen sen frukost och renskriver igen. Matlådorna förbereds samtidigt - såklart- just nu är det kycklingfilé i ugnen, och snart ska resten också in. Sedan packas i portioner..
Väskan ska packas
Jag ska betala de sista räkningarna innan helgen
Måste till jobb och hämta lite prylar
Ordna ny kod till banken
Raka/ skrubba hela kroppen
Tvätta!!
Lägga in ny musik på Ipoden
Köpa tidningar och chips och annat för att överleva resan till Säffle
.....

Och märkligt nog är jag inte stressad än... Även om känslan ligger där och lurar.
Ikväll blir det nog en tripp till stan för träning ja, ju mer jag funderar ju bättre känns det. Bonus hade varit att hitta nån annan att lifta med, och slippa tänka efter passet. (Vilket man ju måste om man kör bilen själv...jaaa, jag vet, det gäller tydligen inte alla våra med-trafikanter ;)

Dags att börja kryssa i listan!!

Inga kommentarer: