torsdag, augusti 05, 2010

Fitness4fun!!!

Ännu roligare blir det om man väljer att uttala det på skånska.. Fitness for faen!! Same same but different ;)
Imorgon bär det alltså av till Lysekil för att delta på detta event! Fick en inbjudan redan i våras men som ni läst här innan så har jag dragit ut på mitt beslut av flera olika anledningar, trasigt bäcken, jobb, resesällskap osv. Nu har jag dock bestämt mig för att prova, det får bära eller brista! Silltunnan och hinderbanan är nya moment för mig, och det är väl de som kan krångla till det för mitt bäcken, men det vet jag ju inte förrän jag har provat! Ingen minns en fegis.. ;)
Dessutom ska det blir så fantastiskt roligt att få träffa hela elitlaget, och Johanna som ska springa ett lopp (?) på samma plats under lördagen.. Hela dagen består av tävling, montrar och lite uppvisningar tror jag.
Hur som helst; Skitkul, jag är både nervös och förväntansfull!!

2 kommentarer:

Isbjörne sa...

Good luck!

emmaluu sa...

Håller tummarna för dig!