måndag, augusti 30, 2010

Take me down to the paradise- city

Världens bästa mysdag, med världens bästa Tessan. Tur att vi är lika knäppa bägge två så att vi står ut med att filosofera sida vid sida en hel eftermiddag :)
Prat, prat, prat..lika viktigt som träna, träna, träna...

Morgoncardio idag efter en timme med klient på gymmet. Det var typ 8 grader när jag steg upp imorse, svinkallt i lägenheten och ville inget hellre än att krypa ner under täcket igen. Blev därför överlycklig när timmen på gymmet var över och jag insåg att det var strålande sol ute!! Inomhuscardion byttes mot morgonpromenad i parken..dock iklädd dubbla luvisar och fingervantar (och ändå lite kyligt).. Insåg så småningom att det inte var vädret det var fel på- mötte några i jeansshorts och tjocktröja som tittade lite konstigt på mig :) Haha..

Lunchade på stan och hann inom Team Sportia med Tessan med, så nu är shoppingen där klar för helgen :) Like!! Känslan av att tävlingsväskan snart är färdigpackad peppar verkligen!!!

Ikväll blir det lätt styrketräning och lite cardio på det. Mår just nu skitbra (kan vara för att jag äter samtidigt som jag skriver) och jag hoppas att det håller i sig resten av denna UNDERBARA dag!!!

Inga kommentarer: