söndag, augusti 15, 2010

Time is tickin´ away...

Helgen har varit super! Därav den dåliga uppdateringen här, men en annan anledning är även att mitt internet är så jävla förbannat trögt just nu, datorn kan hänga sig flera sekunder och många tillfällen under tiden jag försöker skriva ett inlägg...Så till sist tröttnar jag helt enkelt och skiter i det istället!
Torsdagskvällen gick via Mari och Lok o Motion för mätning och lite snack.. Gick precis lika bra som jag hade förväntningar på.. och därefter fortsatte jag med söta syster och sambo mot festival i stan :)
Gick ett varv sen var jag trött och nöjd och körde hem.

Fredag förmiddag la jag på träning, för att sedan jobba i baren på festivalen från lunch till efter midnatt... lååång dag och kväll.. Därav hann jag bara vakna igår, träna ett snabbpass, innan det var dags att röra på sig igen..
Söta syster skulle ju firas heeeela kvällen, och jag var inte hemma förrän vid 04.00 imorse efter ett grymt cardiopass på dansgolvet ;)

Dagen har varit otroligt slapp och skön. . En morgonpromenad vid lunch då jag vaknade, fika på stan med Åse och sen ett Indoor Walkingpass som avslutning. Nu ska jag bara sitta i soffan resten av kvällen med gott samvete- njuta av min Pepsi Max och kesella!!!!

1 kommentar:

alex sa...

Saknar dig gumman =) puss på dig <3