tisdag, augusti 31, 2010

Mot gymmet

Ännu en lyxdag.. :)

Morgonpromenad i parken, var med om en händelse- eller snarare- en skum kille som fick mig att hålla telefonen i bereddläge tills jag kom ut ur parken..haha.. med nycklarna i hårt knuten näve väntade jag på att han skulle komma framhoppandes ur en buske, jävlar vad jag skulle ge honom!!!
Så nu är mitt löfte till mig själv att inför min födelsedag- som kommer inom kort :) ge mig själv ett självförsvarssprej att alltid bära med på prommisarna.. Nu var det ju ljust ute och jag vill inte tänka på hur det hade känts om det var en kall, mörk och rå höstmorgon. Då hade jag nog slagit först och frågat sen..

Och apropå födelsedag så har jag faktiskt en liten önskan.. Jag skulle vilja ha min blogg utskriven i färg (för bildernas skull och så) och insatt i en pärm motsvarande.. Så att det blir som en dagbok som jag kan spara och läsa när jag vill!! Dag för dag..
Så har DU inget annat att göra, eller bara känner för att överraska mig..så fick ni precis ett bra tips här.. :)

Nu ska jag micra lite kylling, äta och sen bär det av till gymmet!! Det blir ännu en dag av lugn träning, det var fantastiskt skönt igår att bara njuta av träningen och köra igenom kroppen utan prestation på vikt, reps eller pump!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Nyinflyttad i Karlskrona och har börjat träna på Lok&Motion! Satsar på att tävla på lucia. Har följt din blogg sen lucia förra året så det ska bli kul att få träffa dig! Håller tummarna och följer dig med spänning under helgen. Lycka till!! //Helen

FitnessDesi sa...

Hej söt-nöt! Var inne och tjuvkika lite hos dig nu :) Hoppas vi ses på gymmet snart då, och får köra några goa pass ihopa!! Välkommen till Blekinge!

Unknown sa...

Tack för välkomnandet! Vi kommer säker springa på varandra, det spenderas ju en hel del tid där! Jag sak hålla utkik!