lördag, augusti 28, 2010

Game on!

Godmorgon alla vänner i spöregnet!! Underbart augusti- väder vi har i Blekinge....inte :(
Kom ut lite sent på morgonpromenaden imorse, Kevvo var här och lämnade Narva som ska förgylla min och Lobbans helg. Ska bli supermysigt! Dock blev promenaden förkortad med halva tiden..och jag lyckades få in röven preciiiis när ösregnet startade. Nu käkar jag världens godaste frukost (näst efter havregröt), la Kesell :), och strax ska jag ta min kropp ner till gymmet i byn för ett indoor Walkingpass..lugnt och fint.

I eftermiddag åker jag in till Lokomotion i stan för att göra ett tungt benpass och tömma alla sista depåer i lite intervaller. Därefter är planen att mottaga smärtsam massage och åka hem och dö!!
Förhoppningen är att vakna söndag morgon med ett leende på läpparna och en tävlingsfärdig kropp ;)

2 kommentarer:

Bumbi sa...

Hej min snuttbulle!
Jag hade ingen aning om att du ska tävla. Men det är iof inte så lätt att veta när man bor i hornblåsarland...
Vad är det för tävling? Hur är formen? Berätta, berätta!!!
Puss och kram //Bumbi.

FitnessDesi sa...

Hej Bumbiiiii!! Pusse- tösen, det var ett tag sedan. Jag missade er ju när ni var hemma i somras, om ni nu var här?
Det blir SM i AF som går i Säffle nästa helg. Formen är bästa hittills vågar jag säga, och det ska bli så otroligt spännande :) Läs mina gamla inlägg om tävling i Lysekil- det roligaste ever, Fitness4fun.
PUSSSSSS