fredag, augusti 27, 2010

One week out!!

Om en vecka vid denna tiden sitter jag i bilen på väg till Säffle...
Och med bara en vecka kvar så känns det ändå inte som att jag fattat riktigt vad som är på gång. Inför tidigare tävlingar har det inte känts som det gör nu, och jag försöker att tolka det som något positivt :)
Jag kommer upp hyfsat enkelt på morgnarna och jag börjar bli trött på kvällen efter kvällsmaten vid 21.30 så just nu ligger jag i fas med vad jag behöver och vill ha ut av dagarna (och nätterna;) Önskar bara att denna känsla av "flow" hade infunnit sig redan för två veckor sedan...å andra sidan har jag aldrig tidigare upplevt den så jag är nöjd och belåten med det jag har. Känner en inre tillfredsställelse just nu med mig själv och min prestation- något jag tror märks utåt då mina humör- svängningar inte är lika uttalade denna dieten som de brukar vara..haha...

Men jag är nervös och livrädd!!! Tro inget annat.. Jag går inte och lallar rundor och tycker att allt är frid och fröjd bara för att jag känner stimulans.. Snarare inser jag att jag pressar mig själv hårdare för varje dag, både mentalt och fysiskt (som att jag någonstans tror att det finns gömd extra-av-allt som jag kan plocka fram) Denna tävlingen ska bli den bästa hittills, och ÄR redan det..på så många olika sätt!!!

Träningen igår:
Morgoncardio 90min
Cykel innan lunch 30min
Styrka 60min
Cardio 45min

Igår kväll har jag faktiskt en minneslucka efter träningen...så trött var jag. Intressant känsla att vakna idag med frågetecken...

Inga kommentarer: